De eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ruben Thenu - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ruben Thenu - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: rubenthenu

Blijf op de hoogte en volg Ruben

08 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Pfieeuw m'n eerste bericht.
Na een vrij voorspoedige reis met 3 stoelen voor mezelf tussen Londen en Kuala Lumpur kwam ik toch niet erg uitgerust aan.

Na een lekker koel biertje ben ik dan ook maar wat gaan eten met Michiel, een kerel die ik in de bus naar m'n hostel tegenkwam. Aardige vent, redelijk goed gegeten(heb iig nog nergens last van) en heb daarna met nog een koud biertje wat hoogtepunten van dit WK gekeken. Helaas nog niet van NL - URU dus heb daar feitelijk nog niks van meegekregen behalve het eerste doelpunt en de eindstand. Het leeft hier gelukkig wel heel erg dus ik ben niet bang om de finale te moeten missen om half 3 's nachts.

Ik heb het idee dat ik weinig last heb van een jetlag en ga dus waarschijnlijk een dagje minder acclamatiseren en doorreizen zodat ik een dagje extra heb in de Cameron Highlands danwel op Pulau Perhentian Kecil.

Vandaag nog ff een btje aanrommelen en dan zien we vanavond/morgen wel of ik dan al doorga.

To het volgende verslag!

  • 08 Juli 2010 - 09:31

    Thomas:

    Kort, maar krachtig gesproken! ;)

    Maak er wat moois van daar! En hopen dat je de finale een beetje goed kan zien.

    CAN, TJ.

  • 08 Juli 2010 - 11:24

    Joesoef:

    Ha Bubba,

    Geniet van je tijd daar! Doe niets van ik ook niet zou doen en ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Veel plezier van de finale alvast!

    CAN J

  • 11 Juli 2010 - 08:34

    Pieter:

    Yo dirty!
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen!
    Maak er een vette tijd van zodat je weer wat zinnigs te vertellen hebt als je terug bent :P haha
    Ik wacht op je volgende reisverslag!

    Grtz Pluymen

  • 18 Juli 2010 - 12:28

    Iris:

    He Ruben, wow, dat klinkt allemaal erg goed! Bounty-stranden, snorkelen, real life finding nemo! Dat klinkt als een goed begin van een mooi avontuur. Geniet ervan. Liefs, van je nicht uit amsterdam die zelf ondanks mooi weer achter de computer gekluisterd zit..zucht scriptie schrijven...zucht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Ruben

Actief sinds 23 Juni 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 12086

Voorgaande reizen:

25 Februari 2011 - 29 Juli 2011

Sawadee! Stage in Bangkok.

06 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: